سایت متاورس

با ما دنیای متاورس رو تجربه کن

سایت متاورس

با ما دنیای متاورس رو تجربه کن

شرایط فعالیت هنرمندان ایرانی در حوزه NFT

وضعیت بازار خرید و فروش بازار nft برای هنرمندان ایرانی nft چگونه است؟ در این مقاله همراه ما باشید تا به صورت تخصصی راجب این موضوع صحبت کنیم و اطلاعات کاملی را در مورد nft های ایرانی در اختیار شما قرار دهیم پس همراه ما باشید.

بازار های nft برای هنرمندان ایرانی nft در دسترس است؟

خب در اولین قدم بهتر است تا به این موضوع بپردازیم و آن را به صورتی دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم که در همین رابطه می توان گفت کاربران ایرانی و هنرمندان ایرانی nft به راحتی می‌توانند در بازار های nft و مارکت پلیس برای ساخت nft اقدام کرده و فروش خودشان را به راحتی انجام دهند که در ادامه بد نیست نسبت به این موضوع اطلاع داشته باشید که برخی از بازار های nft مانند اپن سی کاربران ایرانی را تحریم کرده اند و دیگر کاربران ایرانی قادر نیستند تا در این سایت برای ساخت nft در opensea اقدام کرده و سپس آن را بفروشند.

ولی خوشبختانه بسیاری دیگر از سایت های nft هستند که شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به آنان مراجعه کرده و nft خودتان را بسازید و آینده nft خودتان را توسط آن سایت ها رقم بزنید.

استقبال هنرمندان ایرانی nft از این صنعت چقدر بوده است؟

می توان گفت که nft امروزه به یکی از بحث های داغ فضای مجازی و حتی کسب درآمد دلاری از nft نیز تبدیل شده است و در کنار متاورس وپروژه های متاورس بسیار درخشیده است به طوری که رد پای nft در بازی های متاورس نیز دیده می شود. در ابتدا خرید و فروش nft در ایران بسیار مورد توجه بود ولی رفته رفته ساخت nft نیز به آن اضافه شد و بسیاری از هنرمندان دیجیتالی بدین سمت آمدند تا از nft در هنر های خود بهره بگیرند و استفاده کنند.

در ادامه باید گفت که اگر در دسته هنرمندانی قرار دارید که به تازگی می خواهید دست به این کار بزنید ولی هیچ تجربه ای ندارید به راحتی می توانید ازمشاوره nft ودوره nft بهره گرفته و با دانشی کامل دست به اقدام بزنید.


منبع: metaversyab.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد